lestat March 11, 2007 Report March 11, 2007 Är nu en fattig student, så jag tänkte se om man kunde spara nån krona...skall byta handbromsbackar, och bromsslangar på min bil, HT 71, med trummor...och har hört nåt om att det e samma som på gamla Volvobilar.. så jag undrar....... : är det sant?isf: vilka passar? Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 11, 2007 Report March 11, 2007 Hej.Jag tror inte att det finns några Volvo med backar sompassar, om så skulle vara fallet borde det vara Amazon,PV, Duett, även om dessa skulle passa så är de somdu skall ha troligen i samma prisklass vi nyköp. Jag tror inte heller att det är så lyckat att försöka fåtill några andra än originallika backar, förr kunde manköpa belägg och nita om, men det är inte prisvärt attgöra längre, ett råd från mig är att du skall försökaatt få råd med de backar som skall sitta på dinMusse och köpa de rätta istället för att leta andra. Citera
lestat March 11, 2007 Author Report March 11, 2007 ahaaaaa..... ja då vet man tackar för infon!får väl leta nåt billigt ställe med orginaldelar Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 11, 2007 Report March 11, 2007 Hej.Norrlands Custom Ö-vik har dessa backar, domhar god service och har även rätt pris. 0660-828 10. Citera
Recommended Posts