pools March 28, 2007 Report Share March 28, 2007 Hej!Jag har försökt få tag i växelförarna som sitter på C6-lådan. Det är två st.en för växlingen och en för kickdownfunktionen. sitter på ingående axel.Jag har ringt runt praktiskt taget hela sverige utan resultat. Är det någon som vet var man kan hitta dessa?Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle cmc 375 March 28, 2007 Report Share March 28, 2007 Har du letat begagnat? PG Larsson i Tibro brukar leta reda på det mesta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools March 28, 2007 Author Report Share March 28, 2007 Då ska vi testa där i morgon, tack för tipset!Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools March 30, 2007 Author Report Share March 30, 2007 Nä, inget napp där heller. Några andra förslag?Verkar vara helt hopplöst. Nu börjar jag fundera på egentillverkning, men dåbehöver jag bilder. Och det är inte lätt att ta bilder på växelförarna sittandes i bilen. Men om någon vill försöka skulle jag vara väldigt tacksam.Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts