mrmix May 3, 2007 Report May 3, 2007 söker insugspackningar, 99ans gt, men ingen som verkar känna till vad det e för insug som har dessa packningar, *det är ett spår fräst runt varje kanal i insuget mot topparna (både för luft & vatten) Citera
Andrew May 3, 2007 Report May 3, 2007 Dom pkn är gjorda av silikon gummi du kan återanvända dom utan problem nya kan vara svin dyra Citera
mrmix May 3, 2007 Author Report May 3, 2007 jojo de vet ja med, men tyvärr saknas några, och ingen verkar veta vart jag kan få tag på dessa, Citera
mrv8 May 5, 2007 Report May 5, 2007 Har du hört med Grufman?Han har sprängskisser på allt på dessa bilar så kan inte tänka mig att han inte vet vad det är du behöver och kan fixa det snabbt och bekvämt.http://www.grufmanbil.seMvhMrV8 Citera
mrmix May 5, 2007 Author Report May 5, 2007 yeap dom hade ladrig hört talas om det, tack å lov har det löst sig, finsn en ställe *bland annat här i köping* som jag tyvärr inte kommer ihåg va dom heter just nu (just hemkommen frfån krogen) men dom kunde tilllllverka silicånpackningar åt mig, ca 50kr st, de va ju ba å bestälal så man får ihop bilen Citera
mrmix May 12, 2007 Author Report May 12, 2007 de visade sig att momentum inte klarade av att skära så tjocka packningar, så de fick bli plan ............B, fram med några sprutor *såna plastsprutor som man ger ungar medecin i munnen med* samt 2 komponent spackel (typ PP100 ) blandade, fyllde sprutorna å fyllde upp de frästa spåren runt varje kanal på insuget, slipade det plant sen, på med packnings silicon och på med orginal packningar, drog ihop de å det har funkat sen dess så detta får duga tilsl ja köper ett insug helt i metall (gill<r inte plast) Citera
Recommended Posts