May 17, 200718 yr comment_39767 Okej. Katalogen är snart ute hos er där hemma. Vad vill ni läsa om i nästa blaska?Vad vill ni inte läsa? bra/dåligt? Hit med tipsen!
May 17, 200718 yr comment_39770 Inga fel på den men frugan låter mig inte ha motortidningar i köket.. så det får bli på dass.. Trim prylar är alltid kul!
May 18, 200718 yr comment_39774 Katalogen ligger på nattduksbordet närmast sängen Kanske komlplettera med dom där förargliga clipsen till klädslar och inredning som alltid går sönder, försvinner eller allaredan saknas *suck*(i skuffen finns ju massor, som man måste ta bort varje gång man ska sätta dit "besiktningsblinkersen")mvh/Frasse
May 18, 200718 yr comment_39785 Skulle gärna se att man kunde ladda ner den del som är intressant - från nätet (PDF-fil) I mitt fall Mustang.Då skulle den också - förhoppningsvis - vara färsk hele tiden.Sedan skulle jag vilja se hela kit (olja, filter, tändstift etc. ) med bra priser.Dvs slippa plocka ihop vad man vill ha själ.T.ex Vår/höst-kit osv.Annars är alla små tips - det som gör katalogen till något annat än en Clas Olsson-katalog.