Freeman June 18, 2007 Report June 18, 2007 Ngn som har lite koll på montering av ej orginal bilstereo. Hade min shaker 1000 på garantilagning pga "cd förstoppning" och dom nämnde ngt om att det inte gick att installera annan modell, märke än just shaker.Stämmer det?Är lite sugen på ngn kombivariant dvd, gps mm typ Pioneer Avic-D3 eller liknande. Citera
streetsaleen June 19, 2007 Report June 19, 2007 såg en sån här sitta i en nya mustang saleen jävligt tufft. Pioneer AVIC-Z1 Navigation Multi Media System http://www.mustangworld.com/ourpics/News/select4372.htm Citera
JonasO June 19, 2007 Report June 19, 2007 Tjena, har hängt här ett tag men inte skrivit något ännu så här kommer mitt första inlägg Min Mustang som dyker upp om c.a en vecka kommer ha en AVIC-HD3BT installerad som ska vara något i hästväg med inbyggd HD etc...http://pioneer.se/se/products/10/20/241 ... index.htmlKan ta lite bilder på den när den dyker upp. Bilen är förresten en Tungsten -07 med all utrustning som gick att få. Exc. Cars monterar även Ferrita (luft,tuner) så den mullrar lite dovare Mvh J Citera
Jocce June 19, 2007 Report June 19, 2007 Om jag har förstått det rätt är "hålet" rätt storlek för ett Standar "Dubbel DIN" (om det är så de nu heter), men med andra ord dubbel vanlig standard.Finns flera enheter för denna storlek.Sett flera installationer med såna så skall inte vara nått problem.Grejen är att man tappar väl lite grejer som man kan ställa in via originalstereon, men den behåller inställningarna som är inställt!/Jocce Citera
Freeman June 19, 2007 Author Report June 19, 2007 Trevligt! Då verkar det ju finnas lite hopp om att kunna klämma in ngt roligare multimediasystem än just shaker. Hårddiskvarianten med bluetooth hade ju gett lite extra krydda på tillvaron Ps. Grattis till bilköpet "J" Ds. Citera
bege June 19, 2007 Report June 19, 2007 Hejsan Jag har monterat en Alpine värsting med allt i.Se länkhttp://www.alpine-europe.com/blackbird/SE/Fungerar alldeledes utmärkt tom TV:n fungerar när man kör.Det är en prtabel navigation som är dockad till en huvudenhetsom heter IVA W 200 Ri.En kanonlösning tycker jag. Citera
streetsaleen June 20, 2007 Report June 20, 2007 fy fan dom där grejjorna e ju inte lite stöld begärliga va får man ge för en sån ungefär i pris? Mvh Björn Citera
bege June 20, 2007 Report June 20, 2007 HejSkall jag vara ärlig så har ingen aning om vad anläggningen kostar i handeln.Jag fått en anläggning till ettsuperpris eftersom jag används som reklamobjekt för Alpine vid olika tillfällen. Men den är ENORMT bra såg faktiskt på fotbolli kväll i bilen Sveriges damer vann med 7-0. Heja Sverige. Citera
streetsaleen June 20, 2007 Report June 20, 2007 Okej.. men dom lär ju kosta rätt mkt mer än en vanlig dvd spelare man har i bilen, me tanke på vad som fanns i dvd spelarna som ni skickade länkar till Citera
Recommended Posts