Lars Oscarsson cmc383 July 8, 2007 Report Share July 8, 2007 Hej.Som alla på detta forum vet så kan jag kanske en del. Jag (vi) har nu bråkat en del med min C4 som inte vill somjag vill, vi jobbar vidare. Under tiden som vi försöker hitta felet så vill jag ha hjälpatt lösa id plåten på lådan PEE CCH19BD5 ZDAJag har givetvis fått fram en del som t.e.x PEE CC är en C4 för 1970 års produktion, resten vill jag ha fram mer på, Mustangen som jag äger har fel färg men skall vara s.k. matching numbers. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB July 9, 2007 Report Share July 9, 2007 Kansje nåt her?http://raceabilene.com/kelly/hotrod/trans.htmlJohn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 July 10, 2007 Author Report Share July 10, 2007 Tack John. Jag som tänkt slippa att leta o få något serverat, mennu letar jag i alla fall, tack ännu en gång John. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne July 10, 2007 Report Share July 10, 2007 PEE CCH19BD5 ZDAJag har en lite avvikande uppfattning:PEE-CC = Ej listad i MPC 1965-1972, men uppgifter på nätet anger att är en låda från en 1975/1976 Mustang II med 302:a ( http://mustangii.net/auto_trans_codes.asp )H19B = Skift B, 19 augustiD5ZD-A = 1975, produktlinje Mustang, avdelning "Overseas Product Engineering", revision A Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 July 11, 2007 Author Report Share July 11, 2007 Tack Nenne.Detta förklarar massor, INTE MATCHING. Lådan är alltså bytt någon gång, förklarar varför vissadelar jag köpt till 1970 C4 inte passar. Jag ville få detta bekräftat då jag trodde att jagbörjat tackla av. Tack ännu en gång, Nenne och John. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts