Lars Oscarsson cmc383 September 29, 2007 Report September 29, 2007 Härligt,Låg skylten i bilen som du köpte, bättre historik kan man inte få i sådant fall. Citera
bige September 30, 2007 Author Report September 30, 2007 skiltet lå baki bilen - ellers fulgte det med god dokumentasjon på bilen .Eneste jeg har funnet er en liten bulk venstre skjerm bak .Og til min store glede INGEN RUST NOE STED . Var på verksted der de sa de skulle finne rust ellers skulle jeg slippe og betale for motor servis (bytte plugger - stifter -ol ) og det slapp jeg .. er ikke sikker på om alt dette er sant - har ikke snakket med alle personligen Citera
CP CMC#2126 October 1, 2007 Report October 1, 2007 Det låter som den er jättefin, fler bildar tack Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 1, 2007 Report October 1, 2007 Hej igen.Det är helt fantastiskt att det fortfarande finnsde som orkar skriva och dokumentera.Grattis till dockumenten dom har ett bra värdei framtiden förutsatt att det efterföljs med eventuellnytillkommna fakta. Citera
bige October 1, 2007 Author Report October 1, 2007 til og med bladet "Mustang Monthly" fra januar 1983 ligger i mappa som fulgte bilen Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 1, 2007 Report October 1, 2007 Grattis till en fin 73cab sista generationen klassisk , du vet säkert att det tog en lång tid innan Ford gjorde en Mustang Cab igen. Citera
bige October 2, 2007 Author Report October 2, 2007 Grattis till en fin 73cab sista generationen klassisk , du vet säkert att det tog en lång tid innan Ford gjorde en Mustang Cab igen. Det var derfor jeg kjøpte den + det blir MYE billigere og tolle den inn i norge når den blir veteran (30år) -eneste jeg mangler er tilt ratt ......... Citera
Recommended Posts