September 29, 200717 yr comment_44084 Härligt,Låg skylten i bilen som du köpte, bättre historik kan man inte få i sådant fall.
September 30, 200717 yr Author comment_44100 skiltet lå baki bilen - ellers fulgte det med god dokumentasjon på bilen .Eneste jeg har funnet er en liten bulk venstre skjerm bak .Og til min store glede INGEN RUST NOE STED . Var på verksted der de sa de skulle finne rust ellers skulle jeg slippe og betale for motor servis (bytte plugger - stifter -ol ) og det slapp jeg .. er ikke sikker på om alt dette er sant - har ikke snakket med alle personligen
October 1, 200717 yr comment_44166 Hej igen.Det är helt fantastiskt att det fortfarande finnsde som orkar skriva och dokumentera.Grattis till dockumenten dom har ett bra värdei framtiden förutsatt att det efterföljs med eventuellnytillkommna fakta.
October 1, 200717 yr Author comment_44167 til og med bladet "Mustang Monthly" fra januar 1983 ligger i mappa som fulgte bilen
October 1, 200717 yr comment_44169 Grattis till en fin 73cab sista generationen klassisk , du vet säkert att det tog en lång tid innan Ford gjorde en Mustang Cab igen.
October 2, 200717 yr Author comment_44176 Grattis till en fin 73cab sista generationen klassisk , du vet säkert att det tog en lång tid innan Ford gjorde en Mustang Cab igen. Det var derfor jeg kjøpte den + det blir MYE billigere og tolle den inn i norge når den blir veteran (30år) -eneste jeg mangler er tilt ratt .........