TVRolle October 21, 2007 Report October 21, 2007 Hej.Jag har en lite annorlunda förfrågan.Står med en 96:a nercabbad och rutorna nere.Något skräp sitter i tändningslåset så jag får inte in nyckeln.Vet någon hur jag kan få igång elcabben samt fönsterhissar utan att tändningen är på?Bilen står i ett garage idag men måste flyttas snarast. Årstiden gör inte att man vill ta ut den utan att taket är på :-)MvhRolle Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 21, 2007 Report October 21, 2007 Hej.Du måste leta upp eltråden till cabmotorn och rutor läggapå ström direkt, du kan också leta fram tändläget påtändlåset och lägga på ström, detta är endast somnödlösningar. Eftersom du har problem med tändningslåset så kanskedet är där du skall börja, här finns redan plusmatning somdu kan använda till de olika funktionerna, tjuva plus här till läget för tändning på. Citera
TVRolle October 21, 2007 Author Report October 21, 2007 Finns det någon som har ett elschema och vet vilka färger det är på kablarna och var i bilen man enklast kommer åt dom?Tack för ett snabbt svar.MvhRolle Citera
Recommended Posts