Lars Oscarsson cmc383 October 29, 2007 Report October 29, 2007 MUSTANG FORUM 3 kom i lådan idag , rolig och undrehållande läsning igen .Vi måste här i första hand tacka CMC1 Tord som verkligen lägger stortid på att överträffa sig själv varje gång han gör ett FORUM .Tack Tord J för en enastående klubbtidning, måste lägga till en sakoch det tror jag Tord håller med om, TACK ALLA MEDLEMMAR,för att vi får något spännade att skriva om. Stort tack till er som kommer med bidrag , ni fyller ut, där vi inte kan hitta något att fylla ut med Citera
mats g johansson November 3, 2007 Report November 3, 2007 Sen är det ju lite pinsamt att jag i artikeln om Power Meet i Hässleholm (sid 17) beskriver en ny Shelby GT500 som trippel black inkl. svart cab när den uppenbarligen har plåttak Tur att det var en bild på en Ford i alla fall....Insåg sen att jag skrev artikeln om Svenskt Sportvagnsmeeting på Knutstorp (sid 34) samtidigt och DÄR fanns en trippel black GT500 (med tygtak)Så kan det gå..... Mats Citera
Simon G November 3, 2007 Report November 3, 2007 Lite småfel kommer man aldrig ifrån... O jag måste säga att det är en mycket snygg och bra klubbtidning vi har. Ni som gör den ska vara riktigt stolta! Citera
Janne Holm CMC1740 November 4, 2007 Report November 4, 2007 Vilken annan förening har en så här läcker klubbtidningETT STORT TACK till alla som jobbar med den Citera
Recommended Posts