Mohlin November 21, 2007 Report November 21, 2007 Det bästa vinternöjet är att blåsa onödiga pengar på Mustangen!Jag har nu uppdaterat inredningen med lite chrome:* Ljusknappen* Klimaknapparna* Vxl-spaken* Ram runt vxl-spaken* Handbromsen* Ram runt mugghållarnaPassade även på att slänga dit en chromat tanklock!Vad tycks? Svårt att få bra på bild tyvärr. Citera
Corvette November 21, 2007 Report November 21, 2007 snyggt, var köpte du de?vad med dubb du har kvar i dina sulor... Citera
Mohlin November 21, 2007 Author Report November 21, 2007 Jag tog som vanligt hem rubbet från staterna.Dubben lär ryka i Januari när jag tänkte ta fram den för besiktning...... Citera
Corvette November 22, 2007 Report November 22, 2007 Jag tog som vanligt hem rubbet från staterna.jo men vilka firma mena jag mer... Citera
Mohlin November 22, 2007 Author Report November 22, 2007 Aha... du menar så...... DUPONT PERFORMANCE LLCJag hittade även en schysst Tysk firma som är specialicerad på Mustang:http://www.mustang-shop.de/ Citera
pineman November 22, 2007 Report November 22, 2007 Smaken e´som baken, för plastigt för mig. eller så var bilderna bara dåligt tagna (dåliga vinklar) Citera
Mohlin November 22, 2007 Author Report November 22, 2007 Smaken e´som baken, för plastigt för mig. eller så var bilderna bara dåligt tagna (dåliga vinklar) Allt är i aluminium, inte ett dugg plastigt!Dock var det jäkligt svårt att plåta, det blänkte för mycket i chromet! Citera
Recommended Posts