haakan November 26, 2007 Report November 26, 2007 HejHar bytt toppar på min Mustang -66 med 289a och ska justera ventilerNågon som vet hur mycket ventilspel det ska vara ?//Håkan Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 26, 2007 Report November 26, 2007 Hej.Egentligen inget alls om du har hydralyftare d.v.s. originalkam och lyftare är vad jag syftar på. Har skannad fakta som du kan få på mail. Citera
haakan November 26, 2007 Author Report November 26, 2007 En får tacka för ett snabbt svar //HåkanHej.Egentligen inget alls om du har hydralyftare d.v.s. originalkam och lyftare är vad jag syftar på. Har skannad fakta som du kan få på mail. Citera
ymmot_is May 13, 2013 Report May 13, 2013 Hej!Ventilspel eller inte? I Haynes säger men 2,08 mm-3,86 för 289 motorn? men det jag läser här på forumet varierar... skulle behöva veta vad som gäller ganska omgående.....maila gärna den scannade bilagan om du har kvar den, till : tommy.jonasson@telia.com/Tommy Citera
Recommended Posts