dutch November 27, 2007 Report November 27, 2007 Skall över till florida i vinter till bekanta,Tänkte då passa på att köpa en Mustang GT -96 -2000 för ca $8-10 000 Det som talar mot pre -99 är de fula bakljusen. Tjejjen vill ha CAB jag vill ha coupe för att kunna bruxa på vintern.Men den stora frågan vilka extra tillbehör skall man passa på att handla från Summit?Det blir prog Dosa för att ställa tändning Nolla service o.d. ca 300USDSen tänkte jag spendera 1000 usd extra på trevligt godis som gör bilen bättre.Vad rekomenderas? OBS en kromad fälg gör inte bilen bättre bara snyggareInsugnings röret i plast håller det eller är det ett eftermarknads i Alu som gäller.Övrigt att tänka på vid import? Citera
Nenne November 27, 2007 Report November 27, 2007 Inga direkta rekommendationer eftersom jag vet för lite om de nyare Mussarna. Tänk på att stora, skrymmande delar kostar en hel del att flygfrakta, när Du väl är tillbaka i Sverige och behöver beställa mer delar från Amerikat, vikt spelar roll men volym kostar också på flyget.Däck och fälgar ligger ju nära till hands, men också avgassystem, spoliers, frame connectors, och liknande godis kan ju vara tänkbara grejer att ta med hem om sådana modifikationer finns med i framtida planer.När jag flyttade hem till Sverige förra året såg jag till att ladda containern med fälgar, däck, avgassystem, bromsrör, bränslerör, oljerör till automaten, dörrsidor, matta, ljudisolering, och andra skrymmande delar, (plus 6 flyttkartonger med diverse småkrafs ) Citera
Recommended Posts