Jump to content

Tidningen


Pelle cmc 375

Recommended Posts

Ännu ett kanonexemplar av tidningen. Många fina bilder på almenackan, kan ju nästan konkurera med Wurths klassiska på garageväggen :)

En tanke som slog mig nu när nya medlemskort ska tryckas vore att ha med hemorten på dom, det tror jag skulle hjälpa till att känna igen bilar och ägare.

Hälsn

Pelle

"Tomten"

Link to comment
Share on other sites

Ännu ett kanonexemplar av tidningen. Många fina bilder på almenackan, kan ju nästan konkurera med Wurths klassiska på garageväggen :)

En tanke som slog mig nu när nya medlemskort ska tryckas vore att ha med hemorten på dom, det tror jag skulle hjälpa till att känna igen bilar och ägare.

Hälsn

Pelle

"Tomten"

Bara att hålla med tomten :D

Bra ide med hemorten på kortet hoppas det går att lösa

Pelle blir det bron igen på julafton :D

Link to comment
Share on other sites

Ännu ett kanonexemplar av tidningen. Många fina bilder på almanackan, kan ju nästan konkurera med Wurths klassiska på garageväggen :)

Håller med fullständigt!!

F*n, av 17 bilder är man med på tre. Skitkul :D

Denna träff var den roligaste jag varit med om. Tyvärr blir det nog inte någon

ny nästa år. Det vore för mycket begärt av "arbetsgrupperna" men kanske

om några år det blir dags igen. Vart femte år kanske? Skulle det va' nåt?

Vad tycker ni :?:

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jag var också med på två av bilderna....rättare sagt min bil var med på bilden. hehe Just det tillfället var jag på andra sidan vägen och filmade alla bilar i Karlsborg hehehe Vid närmare titt, var jag faktiskt med på bild ändå i bakgrunden. Coolt... :D

Link to comment
Share on other sites

Ännu ett kanonexemplar av tidningen. Många fina bilder på almanackan, kan ju nästan konkurera med Wurths klassiska på garageväggen :)

Håller med fullständigt!!

F*n, av 17 bilder är man med på tre. Skitkul :D

Denna träff var den roligaste jag varit med om. Tyvärr blir det nog inte någon

ny nästa år. Det vore för mycket begärt av "arbetsgrupperna" men kanske

om några år det blir dags igen. Vart femte år kanske? Skulle det va' nåt?

Vad tycker ni :?:

Mvh

Visst blir det något nästa år :D

Missade du annonsen på sid 57 ;)

Kanske inte riktigt samma grej men nästan ;)

Link to comment
Share on other sites

Varför visar man bilder från Nostalgia i Ronneby 2006 istället för 2007?

Och varför i :evil: lägger man in en bild på en punkarbrud som hänger på min bil :evil: . (Den gröna stora bilden)?

Det var jag som gjorde artikeln om Nostalgia Festival 2006. Jag har bevakat denna trevliga träff under tre säsonger trots att det inte tillhör "min" region. Många i region Blekinge/sMåland har hört av sig eftreåt och uppskattat materialet i tidningen. I år hade jag tyvärr inte möjlighet att åka dit och tydligen var det inte någon annan som hade tid, lust eller ork att skriva om Nostalgiaträffen 2007. Tord tyckte ändå träffen är värd uppmärksamhet så artikeln från förra säsongen kom med i senaste numret. I bland får en del artiklar vänta tills det får plats i tidningen så då kan sånt här hända.

Det var också jag som tog bilden på punkbruden vid din bil. Att fotografera bilar på bilträffar är inte det lättaste eftersom de står uppställda tätt tillsammans. Därför försöker jag att ibland hitta olika infallsvinklar för att få lite variation. Den här tjejen stod och tittade på din bil och tyckte det var kul att den hade samma färg som hennes kläder och hår. Jag såg möjligheten till en kul bild och oavsett vad du tycker så anser jag att det är en bra bild. Jag hoppas det inte blev några lackskador på bakluckan där hon satte sin hand.

Dina kommentarer får sättas i relation till all den uppskattning som tidningen får av andra medlemmar. Ser jag till de övriga inläggen verkar de flesta vara glada över att få sin bil publicerad i tidningen.

Mats G Johansson

Link to comment
Share on other sites

Givetvis tycker jag att det är en mycket trevlig tidning o läsa o att få bilen publicerad i. Tycker ändå inte bilden lägger fram bilens bästa sidor direkt, så där håller jag inte med. En grym muskelbil från 69 har betydligt bättre linjer o vinklar än med en brud som skymmer den. (inte det minska snygg var hon heller) :? Menar, hon kan ju inte ha stått där hela tiden!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...