tomasaxel December 20, 2007 Report December 20, 2007 Var ute på lunchen och klarade av de sista julklapparna. Till brorsonen blev det en radiostyrd Mustang, kolla in bilden! =)Jag undrar vem som blir lyckligast, brorsonen eller brorsan (FastMagnus http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ile&u=2133) som har en äkta fullsize version? Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 20, 2007 Report December 20, 2007 Undrar vem som skall köra slut batterierna påden. Såg själv den på BR leksaker men fick låtabli att köpa nu, Mellandagsrea snart. Citera
tomasaxel December 20, 2007 Author Report December 20, 2007 Mellandagsrea snartJa, det är ju en klassiker, man får ofta grejerna till halva priset då. Synd bara att det är lite svårt att förklara för ungarna att tomten är några dagar sen..... Citera
streetsaleen December 21, 2007 Report December 21, 2007 en sån finns väl på Hobbex va? tänkte åka o köpa en sån imon såg den i deras katalog, såg väldigt frestande ut Citera
Janne Holm CMC1740 December 21, 2007 Report December 21, 2007 Under 200 på BR leksaker måste vara ett klippför en 67 mustang Citera
FastMagnus December 21, 2007 Report December 21, 2007 julgranen är utslängd! kvalet börjar kl 15:00 hemma hos mig. final i höjd med första julgroggen endast eldrivna bilar får tävla Citera
tomasaxel December 21, 2007 Author Report December 21, 2007 en sån finns väl på Hobbex va?Japp det var där jag hittade den! Citera
Morst December 22, 2007 Report December 22, 2007 julgranen är utslängd! kvalet börjar kl 15:00 hemma hos mig. final i höjd med första julgroggen endast eldrivna bilar får tävla Yeah! Kalla Anka kan gå och lägga sig! Nu blir det race! Någon som står för "broadcastingen" och kommentarerna? (Om inte annat för att delge oss andra!) Citera
FastMagnus December 22, 2007 Report December 22, 2007 julgranen är utslängd! kvalet börjar kl 15:00 hemma hos mig. final i höjd med första julgroggen endast eldrivna bilar får tävla Yeah! Kalla Anka kan gå och lägga sig! Nu blir det race! Någon som står för "broadcastingen" och kommentarerna? (Om inte annat för att delge oss andra!) Sambon har fått en cheakers flagg, pappa ett tid tagar ur, själv köpte jag mig ett 6 pack och nya batterier i julklapp. resultat kommer löpande under jul helgen Citera
tomasaxel December 25, 2007 Author Report December 25, 2007 Nedan ser ni den radiostyrda mussen in action, fin leksak den har tom både hel- och halvljus. =) Citera
Recommended Posts