Husse December 30, 2007 Report December 30, 2007 Hej alla Ford lovers, har en liten fråga ang. PM funktionen.Har ställt in funktionen så att jag meddelas om jag har fått något PM.Jag har nu fått ett meddelande om detta, men när jag går in i PM delen för att läsa så finns där inget, vad kan ha hänt, fel på forumet?Är ju bara så nyfiken vad det kan ha varit, så om det är någon Per som vet med sig att du har skickat ett PM, hör gärna av dig igen.Meddelandet mottogs hos mig lö 2007-12-29 23:54.Är PM delen felande eller vad kan ha hänt? Citera
JohnB December 30, 2007 Report December 30, 2007 Har upplevd att PM til min mailkorg kommer mycket sent.Sista upplevelsen. PM daterad 13 Dec klokkan 6:08.Fikk meddelande i min innbox 18 Dec klokkan 11:05.Snailmail John Citera
streetsaleen December 30, 2007 Report December 30, 2007 Hej alla Ford lovers, har en liten fråga ang. PM funktionen.Har ställt in funktionen så att jag meddelas om jag har fått något PM.Jag har nu fått ett meddelande om detta, men när jag går in i PM delen för att läsa så finns där inget, vad kan ha hänt, fel på forumet?Är ju bara så nyfiken vad det kan ha varit, så om det är någon Per som vet med sig att du har skickat ett PM, hör gärna av dig igen.Meddelandet mottogs hos mig lö 2007-12-29 23:54.Är PM delen felande eller vad kan ha hänt?Jag kan säga det med att jag får mail oxå om att jag har fått ett PM på Mustanforumet av nån PER. men när jag väl kollar mitt PM så finns det ingenting där Skumt!!! Citera
FastMagnus December 30, 2007 Report December 30, 2007 Jag skickade en nyårshäsning för 08 du som gillar 08or hihihihihihihihitittat på din tråd är impad av framfarten lycka till Citera
Holger January 4, 2008 Report January 4, 2008 Det står inte i mailet VEM som skickat PMet.Mailadressen som står som avsändaradress är forumets admin-adress (Per).Kolla att era PM-inboxar/utboxar inte är fulla.För om de är fulla så kommer PMen inte "fram", mailet utlöses dock av avsändaren ändå. Citera
Recommended Posts