CMC-49 January 5, 2008 Report January 5, 2008 Hej konverterar om min bil till V8.. är det någon som vet om jag kan byta transkåpa och turbin från 6ans c4a till v8ans transkåpa, turbin och använda lådan till v8an???Och hur är det med hållbar heten om det går??Fan nu fick jag rom o cola i tagenttntntnergl vhfgä... Citera
Per Berglund January 5, 2008 Report January 5, 2008 Det går men det håller ej.C4 för 6a har en annan konstruktion på främre lamell paket.Det är då färre lameller än för V8 och kommer att brännas snabbt.Det går inte heller att bearbeta om trumman utan den måste bytas.Leta upp en låda från en 8a istället det finns gott om dom. Citera
affe brandman January 29, 2008 Report January 29, 2008 Jag har en 6 a. C4 men det är en 250 6a. från 69 undrar om det är samma då som en V8 med kåpa m.m.Affe Citera
CMC-49 January 29, 2008 Author Report January 29, 2008 Lådan till 250 motorn har väl samma bult mönster som v8an,så då är det bara o skaffa sig motor och flexplatta. Citera
Recommended Posts