Jump to content

Dags för vårförberedelser


Svedis

Recommended Posts

Jaha, 5 grader ute, snön såg man för 7 veckor sedan, en lite vårstorm kommer in i natt över västkusten.. Tycker det börjar kännas som lite cab-väder snart. Man börjar bli lite sugen. Eller kör ni andra för fullt? :--

Link to comment
Share on other sites

Jag sparar på det roliga tills det blir bättre väder och jag har fått lite delar utbytta på bilen men det händer ibland att jag låter bilen rulla lite så allt får röra sig. Bilen mår ju inte av att stå helt stilla under vintern. Visst känner man av att våren hägrar så fort solen visar sig i de korta stunderna i dagsläget. ;)

Link to comment
Share on other sites

det är lätt att det blir en extra sväng mellan uppställningsplatsen till garaget. tog en extra sväng i eftermiddags och lysnade och njöt. Folket på bensinstationen trodde nog inte sina ögon i januari månad. nu hänger bilen på lyften, olja och kylvätska är tappat! nu ska här skruvas :D

fick mina nya skyltar idag 150kr stycket endast för show ej lagliga

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Gällivare, sök på eniro om ni inte vet vars det är...

Här är det 5grader kallt och KRÄK snöar... Börjar väl bli kring 50-60cm nu så sommaren och torra vägar känns rätt avlägset!

Bilen kommer fram i början på maj om man har tur... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Gällivare, sök på eniro om ni inte vet vars det är...

Här är det 5grader kallt och KRÄK snöar... Börjar väl bli kring 50-60cm nu så sommaren och torra vägar känns rätt avlägset!

Bilen kommer fram i början på maj om man har tur... :evil:

Oj, oj... känner likadant, fast jag har LITE närmare till våren. I dag snöar det, i förrgår regnade det. Vilken vinter för att vara i västerbotten.

Jag har inte ens beställt dom delar som behövs för nästa sässong... denna sässong menar jag. Kanske bäst att lägga på ett kol.

Men visst är det väl härligt att våren närmar sig. :D

Förresten, alla Mustangägare i Umeåtrakten, håll utkik i nästa Forum, det blir Mustangträff i Umeå!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...