Lindblad January 26, 2008 Report January 26, 2008 jag söker ny ljuddämpare till en gt cab 95.jag är ute efter lite mera v8 ljud har sökt på internet men är en nybörjare på bilar.finns det någon bra svensk återförsäljare. komm gärna med förslag och länkar till svenska återförsäljare som man kan kontakta. Citera
elboy cmc 388 January 27, 2008 Report January 27, 2008 vart i landet bor du? Jag kör med ett flowmaster system fast med två extra dämpare som får bort de höga och vassa ljuden så kan bli jobbigt. Det fixa avgasteknik i Uppsala och blev 100% nöljd Citera
Lindblad January 27, 2008 Author Report January 27, 2008 kommer från Lysekil så det blir lite långt att åka till Uppsala.men vad heter firman? Citera
elboy cmc 388 January 27, 2008 Report January 27, 2008 Uppsala Avgasteknik men det måste väll finnas en lokal avgas firma där du bor som kan hjälpa till. Citera
Lindblad January 27, 2008 Author Report January 27, 2008 men köpte du avgas systemet där också har lite svårt att tänka mig att beställa från usa vill helst vända mig till en svensk seriös återförsäljare Citera
elboy cmc 388 January 27, 2008 Report January 27, 2008 svårt att rekommendera någon då det kan skilja sig i pris mellan dessa men kolla under http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... m.php?f=15så hittar du seriösa leverantörer av delar. Har själv köpt av pernolf o grufman och är helt nöjd. Citera
Lindblad January 27, 2008 Author Report January 27, 2008 skall ringa pernolf o grusman imorrn du skall ha mycket tack för hjälpen Citera
Recommended Posts