Pelle Bäck February 1, 2008 Report February 1, 2008 Vilka firmor handlar man intrnetsäkert ifån i USA med snabb och säker leverans. Man vill ju inte bli utan varor när man har uppgett sitt visa kort NR.Pelle Bäck Citera
evert cmc1622 February 1, 2008 Report February 1, 2008 Hallå Pelle! Jag handlade grejor ifrån California Mustang funkade fint uppgav mitt visa kort nummer. Fick grejorna på fem dagarhttp://store.cal-mustang.com/MVH EVERT Citera
lukito February 1, 2008 Report February 1, 2008 Hallå Pelle! Jag handlade grejor ifrån California Mustang funkade fint uppgav mitt visa kort nummer. Fick grejorna på fem dagarhttp://store.cal-mustang.com/MVH EVERTdu hur fungerade dollar-konverteringen? omvandlas de direkt för kursen som är eller måste du köpa dollars först?mvh John Citera
evert cmc1622 February 1, 2008 Report February 1, 2008 Dom drog pengarna direkt från mitt konto. Hur menar med konvertering?Du får betala moms på grejorna du beställer.vet inte hur mycket momsen ärnär beställer grejor från Usa?Jag fick betala 460 kr i moms på mina delar jag beställde.Fedex levererade grejorna.MVH EVERT Citera
Mohlin February 1, 2008 Report February 1, 2008 Kolla på ebay, där finns hur mycket grejer som helst, kolla på säljarens feedback för att få ett begrepp om hur seriös säljaren är.Enklast är att betala med paypal. Citera
Mohlin February 2, 2008 Report February 2, 2008 Min favorit firma är Texas Hot rods, dom har mycket till Mustang och är grymt bra!www.TEXASHOTRODS.com Citera
lukito February 2, 2008 Report February 2, 2008 ah, det är alltså bara skriva in visakorts-siffrorna, le och gasa snyggt med andra ord? Citera
Mohlin February 2, 2008 Report February 2, 2008 Skaffa konto på paypal, klockrent! www.paypal.comEller så skaffar du ett nytt bankkonto med ett visa kort som du endast använder vid den typen av betalningar, så för du över endast det belopp som behövs. Citera
Simon G February 2, 2008 Report February 2, 2008 Ytterliggare ett alternativ är ju att skaffa e-kort, om man kan. Funkar klockrent!!! Skapar ett nytt kortnummer vid varje köptillfälle, med begränsad tillgång av slantar och giltighetstid. /Simon Citera
Recommended Posts