P.Lq February 8, 2008 Report February 8, 2008 jag hade ju en fråga oxså , ska jag underredsbehandla min bästast bästast vän till våren ? och var ,hur och när ? Citera
magnus eriksson February 9, 2008 Report February 9, 2008 Hej själv! Och grattis till ett fint köp!! Känner igen det där. Skön känsla. Detta forum är en bra källa till information för nyblivna Mustangägare. Här har du en tråd som behandlar din fråga: http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... hp?t=12928MVH/Magnus Citera
evert cmc1622 February 9, 2008 Report February 9, 2008 Grattis till bilen!!! Jag känner likadant som du man blir ung på nytt när man man sätter sig bakom ratten på bilen , när man startar upp v8:an. vi fick vänta på vår bil i fyra månader kändes som en jäkla lång tid . Första gången när jag såg vår bil när Norlens transsport kom och lämnade vår bil så var det kärlek vid första ögonkastet. Fick vår bil 9 jan längtar bara till våren så man kan ut och och köra igen. lycka till med bilen. Evert Citera
Daniel Strand February 9, 2008 Report February 9, 2008 Jag känner igen detta fenomenet. Väntar själv på leverans av den nya familjemedlemmen. Tycker att dagarna går extremt sakta sedan köpehandlingen skrevs under. Nu känns det som att det kommer att ta 9 månader innan bilen kommer, i verkligheten är det ju "bara" 4.Det enda positiva är att jag har mer tid att fixa till en riktig garageplats. Jag misstänker att man blir som barn på nytt när man hämtar ut nyckeln./Daniel Citera
Recommended Posts