sebbe_ts February 16, 2008 Report February 16, 2008 Kanske inte rätt forum för denna fråga men jag provar.På min -67 mustang har någon monterat ett GM bromsservo, Ser ut som på bilden.Det har fungerat bra, tills det började läcka när pedalen inte är nertryckt.Verkar vara ett servo från 60-talet.Är det någon som vet var man kan hitta renoveringssatser? Citera
Fredrik fd 863 February 19, 2008 Report February 19, 2008 www.npdlink.com i USAhttp://www.newbridgecar.se i SverigeHansenRacing (via Mekonomen) har säkert de medLycka till!!! Citera
Svedis February 19, 2008 Report February 19, 2008 Bil och Industribromsar på tomtebogatan i stockholm kan det mesta. Fast det beror på var du bor förstås. Har fixat mina hjälpservon till valpen där. Citera
sebbe_ts February 20, 2008 Author Report February 20, 2008 Hansen racing hade inget, men löven hade universal med dubbla membran, dessutom är den mindre. Kostade bara 1700kr Citera
Recommended Posts