March 18, 200817 yr Author comment_51166 en sak man har lärt sig, med Amerikanare. Att dom kan sälja sin egen morsa. Bara dom tjänar på det. Synd att dom är så falska när det gäller affärer. Fast visst finns det dom som är super seriösa med. Men dom är få. Kom i håg när jag var där. Och skulle köpa växellådor. På ett ställe.Jag började till slut att skratta. Man kunde nästan be dom göra vad som helst. Bara om dom fick sälja. Vi prutade groteskt mycket. Hade inte trottAtt dom skulle så stora överpriser. Killen som jobbade där sprang säkert mellan fem till åtta gånger in bossen. Och talade om hur mycket vi ville ge. Det slutade med att bossen kom ut. Och började ställa frågor. Om hur många lådor vi ville ha. Vi svarade. Kan du fixa fram tio till femton stycken i samma utförande. Som du har framför oss. Bossen blev svettig och nervös. Skulle bjuda på lunch. Visa oss runt. Den upplevelsen kommer jag att sent glömma. Tyvär så kunde han inte fixa fram tillräkligt många. Men vi köpte dom som han fixade till helt otroliga priser.Berra