March 18, 200817 yr comment_51173 Finns det någon som har erfarenhet av installation av ett sådant här system. Vad mer behöver bytas som avgassystem mm.Tips vid ev besiktning mm Gött sugen blev jag iallafall på att importera, speciellt nu när dollarn nästan bortskänkes med.Hade ju inte varit helt fel att skrämma upp den stackars slöa bilen nu när man "växt" ur den lite.http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... T1=AC22+01
March 18, 200817 yr comment_51176 Finns en tråd (eller flera) angående det här med kompressor. Dock så är det dåligt med erfarenheter med Procharger. Jag är också sugen på Prochargers lösning då den verkar vara enklast att installera(och ta bort vid besiktning). Dessutom så får man med en anpassad tune och predatorn i med i kitet. Nu är ju dessutom flygresorna så billiga att det lönar sig att ta den i bagaget och hoppas på att man slipper tull+moms.Jag har också kollat lite på Vortech/paxton, det verkar finnas mer lokal support på dessa t om återförsäljare här i Sverige.