evert cmc1622 March 23, 2008 Report March 23, 2008 Hallå!! Var ute o körde premiärturen med Mustangen idag!! Allt gick bra.Den verkade trivas på dom Svenska vägarna också. Gick tyst och fint med 20 tums-fälgarna. Det var skönt att köra Mustang igen.Lägger ut lite bilder med dom nya ljusen på bilen.Vad tycker ni?Mvh Evert cmc1622 Citera
RoTe March 23, 2008 Report March 23, 2008 Jag tycker synd om er som tvingas ha gulblink bak och på sidorna. För övrigt vill jag fortfarande ha dina fälgar... Citera
evert cmc1622 March 23, 2008 Author Report March 23, 2008 Jag känner en som har en likadan mustang som min. han har ändrat ljusen på sin bil för att dom syns bättre i trafiken. personligen gillar jag original-ljusen bättre . nya besiktnings-regler tyvärr. jag tycker att det inte blev så dåligt ändå. Citera
pineman March 23, 2008 Report March 23, 2008 Fin bil o läckra fälgar (vill ha). Bra att turen gick bra, många blickar förmodar jag.Lycka till..... Citera
evert cmc1622 March 24, 2008 Author Report March 24, 2008 Ser nästan så ut?Fin bil du har själv gillar den röda färgen. Dom ser grymma ut framifrån med stripsen. Citera
P.Lq March 24, 2008 Report March 24, 2008 Blir avundsjuk på dig Evert , fick min bil i början av feb. och har bara kört den ca:150 m och tittar jag ut så ser det långt ut till en premiärtur , vi hade 18 grader kallt här i natt efter hälsingekusten , och nästan 1des med snö , men jag får väl göra som vanligt ,gå ut i garaget och drömma om sommaren när vi ska fara söderut och spana efter röda mustanger med svarta stripes ( ja ja , jag vet ,silver stripes är oxså snyggt) Nu ska jag ta min RÖDA fyrhjuling och åka ut på havsisen . för vi har en strålande vinterdag här idag , men som sagt ,långt till en premiärtur känns det som / Kalla vinterhälsningar från hälsingland Citera
evert cmc1622 March 24, 2008 Author Report March 24, 2008 Du får gå ut i garaget o starta upp V-8:an så kommer våren kanske fortare.Vad har du för fälgar på din"Musse"? Kan inte riktigt se hur dom ser på bilden.Mvh Evert Citera
P.Lq March 24, 2008 Report March 24, 2008 Okej ! Försöker väl då , har aldrig gjort det förr , så vi får väl se om det blir några bilder Citera
evert cmc1622 March 24, 2008 Author Report March 24, 2008 Det ser fint ut med fälgarna. Fin bil du har. Dom är snygga nercabbade Citera
P.Lq March 24, 2008 Report March 24, 2008 Tycker dina fäljar är skitsnygga , men en del tycker att 20 tums fäljar kan få bilen att bli spårkännslig och stötig , myt eller sanning ? vad tycker du ? ser att en del vill byta från 20 till 18 på Blocket bla. men det är helt klart läckrast med 20 tum . Själv skulle jag byta med dig, men å andra sidan borde jag lägga mina slantar på VINTERDÄCK för här uppe ,nästan i lapphel.... blir det ALDRIG vår / Pesimistkunsulten Citera
evert cmc1622 March 24, 2008 Author Report March 24, 2008 Min bil går bra med 20-tums Foose fälgarna. Dom går tyst och fint däcken är 245x35x20 Nankang är väl billiga korea däck antar jag men dom satt på bilen när vi fick hem den från Californien, dom är rent nya får väl ha dem ett par säsonger.Min Mustang är sänkt också. Där satt kraftigare krängnings hämnare på bilen också ,med smörjnipplar sa dom på bilbesiktningen. Det är väl riktiga grejor där sitter på bilen. därför går den så bra antar jag.Mvh Evert Citera
P.Lq March 24, 2008 Report March 24, 2008 Sänkt ? Här snackar vi om att höja så det inte släpar i snöhel...../pesimist ........ och vart tog klimatförändringen vägen ? Citera
tomasaxel March 26, 2008 Report March 26, 2008 I eftermiddags vid sex, halvsju någon gång åkte jag genom de centrala delarna i Borås och fick syn på en vit mustang med blåa stripes, årsmodell 2005+. Jag kunde inte låta bli att hänga på en bit för att kolla in den. Den hade inte ens riktigt skattemärke, så det måste varit en premiärtur. Nån här på forumet som kör den? Den såg fin ut! Citera
Recommended Posts