Daniel Linde March 24, 2008 Report March 24, 2008 Tog ner bilen från pallbockarna nu efter vinterns piller.Va tvungen att köra ut och pröva Åkte typ 150m fram o tillbaka. Nu är flinet på topp, och hjärtat bankar på som bara den Man måste ju ha nå fel i knoppen Citera
P.Lq March 24, 2008 Report March 24, 2008 Lycko ! Här har dom inte ens plogat / Pesimist.......det blir ingen vår i år, ingen ide att att sätta undan sparken Citera
evert cmc1622 March 24, 2008 Report March 24, 2008 Jag vet hur det det känns man blir som ung på nytt. Inget fel på dig, man blirsådan bara.Mvh Evert Citera
Mohlin March 24, 2008 Report March 24, 2008 Jag blev tvungen att ta ett varv med bilen idag, gick bra, åkte genast hem och ställde på den lagom till nästa helg! Citera
googleplex March 24, 2008 Report March 24, 2008 Körde som vanligt till och från jobbet och levde min dröm så som drömmar bör levas. (varje dag). Men hoppas dock på lite vårkänning så man kan plocka av dubbdäcken Citera
Jan Erik CMC 97 March 26, 2008 Report March 26, 2008 I skåne har vi haft ganska fint väder den senaste tiden, har haft Mustangen ute tre helger på rad och kört i solsken senast var på konstrunda på österlen i söndags. Först frukust i solen på terassen med kvinnan man älskar sen ut och glida runt längs sydkusten! De é så man får fnitterkänslor i hela kroppen. I bland är livet bra rättvist ;0)) Citera
Recommended Posts