jpellbri March 28, 2008 Report March 28, 2008 Är det någon som kan tala om för en vilsen själ vilken av dom två anslutningarna på instrumenten (fuel-oil-temp) som är matning (+12v) om vi säger framifrån instrumentet sett (hög el vä) på en -66 Mustang.Tackar på förhand Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 28, 2008 Report March 28, 2008 Hej.Inget av mätare skall ha 12V alla går via regulator påinstrumentets baksida, tror du får ge en bättre förklaringtill vad du skall göra, att koppla in dessa utanför originalelsystem är dömt att misslyckas. Nytt, jag skrev lite fel då jag inte läste rätt, bensinmätarenligger inte över regulatorn den har ett variabelt motståndi tangivaren som bestämmer utslaget på mätaren. Jag lägger ut 65-66 för att du skall se de instrument som är kopplade efter regulatorn. Citera
jpellbri March 29, 2008 Author Report March 29, 2008 Tackar , fick dom uppgifter jag behöver...//JP Citera
Recommended Posts