Anders Wehtje December 15, 2003 Report December 15, 2003 Hej! Är nybliven ägare till en Mustang -70, cab, 351 cleavland, automat. Behöver någon som kan gå igenom bilen. Bor i Malmö. Vet någon vem man bäst kontaktar? Anders Citera
Rickard December 17, 2003 Report December 17, 2003 Hej!Lite dåligt att ingen svarat på ditt inlägg..., borde finnas mycket mustangmänniskor nere i Malmötrakten som borde kunna hjälpa dig.Vad är det du tänkt att göra med bilen, bara gå igenom den för att se vad du köpt eller är det någon form av service du tänker dig? Citera
Anders Wehtje December 17, 2003 Author Report December 17, 2003 Hej! Tänkt mig en generell genomgång för att därefter besluta vad som bör göras. Ev. att det mynnar ut i en totalrenovering men det vet jag inte än. Hade ju velat ha tag på någon som KAN Mustanger först och främst. MvhAnders Citera
yellow-dog December 17, 2003 Report December 17, 2003 Hej Anders,ring och snacka med Kent på Amerikanska Motorimporten i Arlöv. Han har bra kunskap om detta. 040-43 07 73.God jul!Henrik. Citera
Anders Wehtje December 17, 2003 Author Report December 17, 2003 Hej!Tack för tipset! Ska jag göra. God Jul själv. Anders Citera
mats g johansson January 2, 2004 Report January 2, 2004 HejDu kan ju alltid prata med JB Craft i Södra Sandby.http://www.jbcraft.com/index.htmlJag pratade med dem på telefon i dag och de säger att de själva ägt och renoverat ett antal Mustanger. De har också gjort jobb åt ett antal medlemmar i mustangklubben genom åren. Dock gör de inga lackjobb.Någon annan som har erfarenhet av JB Craft?Jag har själv inte lämnat in bilen där men letar efter någon i Skåne som kan hjälpa till om det skulle behövas eftersom jag inte har tillgång till verkstad.Lycka till,Mats Citera
Anders Wehtje January 5, 2004 Author Report January 5, 2004 hej mats, tack för ditt svar. det lutar f.n. åt roland i filipstad. någon som känner till honom och hans jobb? har förstått att han skruvat mustang i 20 år. ska även kolla jb craft. anders Citera
Mats W CMC465 January 5, 2004 Report January 5, 2004 Hej AndersJB Craft gör mycket bra jobb.MvhMats WilhelmssonCMC465 Citera
Roger January 5, 2004 Report January 5, 2004 Hej AndersJag kan hjälpa dej med bilenJag har själv renoverat mustanger och jag skruvar mycket åt Mustanvänner i min stad.Maila gjärna så kan jag visa lite referenser på vad jag har gjort. Citera
Recommended Posts