Martin CMC1324 December 16, 2003 Report December 16, 2003 Nu är snart julen framför dörren och då vill jag bara passa på att sägaGod Jul & Gott nytt år!!!Ser fram emot en härlig vår att glida runt med mustangen och känna av vårkännslorna!MVHMartin Citera
95cobra December 16, 2003 Report December 16, 2003 tjena martin, god (h)jul på dig oxå, hur e det med dig? o bilen..allt bra hoppas jag,ha det gött Mattias Citera
pineman December 16, 2003 Report December 16, 2003 God Jul och Gott Nytt År på er alla Mussevänner. Nu går jag ut i garaget och tittar till min skönhet. Kul att man kommit upp på galleriet äntligen så att alla kan skåda.MVH Kenneth Sundman Åkersberga Citera
Martin CMC1324 December 17, 2003 Author Report December 17, 2003 tjena martin, god (h)jul på dig oxå, hur e det med dig? o bilen..allt bra hoppas jag,ha det gött MattiasTja!jodå! bilen står på pall.. plockat av kofångaren för lackering. Det blev superbra!! Annars har vi blivigt 1 ny i Ystad, jag hjälpte en go vän att ta hem en nätsan likadan mustang som jag har fast med vit inredning och sufflett.MVHMartin Citera
Recommended Posts