Lars Oscarsson cmc383 April 25, 2008 Report April 25, 2008 Länkar skall ligga under ämnet länkar , om alla skrev där dom själva tycker inlägget skall vara skulle vi inte heller behöva någon uppdelning av ämnen på olika inlägg. Det skulle bli ganska så rörigt på vårt MUSTANG forumdå. Det är vi moderatorer som får sitta i flera timmarför att flytta i ämnen hit, dit till rätt plats. Detta för att intresset från många som gör inlägg, inte gör som man skall göra, kolla alltid ämnets innerbördoch lägg ämnet på rätt plats. Citera
Monshine April 26, 2008 Author Report April 26, 2008 Kanske hade jag köpt dina argument om det hade varit lika för allabevisligen är det inte det.LÄNKEN jag skickade kunde man beskriva som bus och det var där jag la den.Nä tvätta bort lite av präktigheten och plocka fram glimten i ögat.Vidare har jag skrivit färdigt i detta ämnet. Citera
Nenne April 26, 2008 Report April 26, 2008 Jag är med Lasse O i det här fallet, inlägget i fråga innehöll ju inte något annat än en länk, då hör den hemma bland övriga länkar. Citera
Recommended Posts