Lars Oscarsson cmc383 April 25, 2008 Report April 25, 2008 Fick besök av min första renovering som jag sålde för 11årsedan, 65HT på samma infart igen vilken känsla, den ser nästan lika fräch ut fortfarande.Fick hjälpa till att justera förgasare, växelsegment, ochleta fel för att få fart på signalhornen, hittade och fixadefelen och den nye ägaren blev glad som bara en gladmustangägare kan bli. Tänk att få ha sin första och kanske sin sista renoveringbredvid varandra. Citera
pools April 25, 2008 Report April 25, 2008 Tänk att få ha sin första och kanske sin sista renoveringbredvid varandra. Lägg av Lasse, sista? senaste menar du väl? Mvh. Citera
CMC 1061 Berra April 26, 2008 Report April 26, 2008 Cool uplevelse i allafall. Ser riktigt snyggt ut med dessa två klenoder brevid varandra.Berra Citera
Gtttggg May 6, 2008 Report May 6, 2008 Sista renovering tror jag inte riktigt på med tanke på hur mycket du kan om Mustanger. Det sägs att man kan inte sluta helt tvärt med det man gillar att göra, Lars. Ta fram kameran igen OM jag skulle ha vägarna förbi ditt hus med min bil. Haha Citera
Recommended Posts