JohanT5 December 19, 2003 Report December 19, 2003 HejPå min T5 cab -70 som jag håller på att renovera så skall det vara varvräknare. Med varvräknare medföljer trippmätare.Problemet är att jag har std inredning, alltså skall instrumentpanelen vara svart och varv och hastighetsmätare inte se ut som mach 1:ans.På min insrumentpanel som jag har stämmer allt förutom att hastighetsmätaren inte har trippmätare.Jag har aldrig sett en km hastighetsmätare med trippmätare i std utförande, så frågan är finns det eller hoppade fabriken över trippmätaren på dessa instrumentpaneler? Citera
JohanT5 December 28, 2003 Author Report December 28, 2003 Jag har hittat en bild på nätet som visar hur en milesmärare std med trippmätare skall se ut.Frågan är finns dessa med km skala. Skulle vara bra att veta ifall man skall börja jaga en eller inte. Citera
JohnB December 29, 2003 Report December 29, 2003 Linken nedan går til en 69 med de luxe inrede men jag tror at det finnes til standardogså.Hilsen Johnhttp://people.freenet.de/pony/69t5scj.htm Citera
JohanT5 January 26, 2004 Author Report January 26, 2004 Har ingen ens sett en hastighetsmätare km, svart med trippmätare?Då kommer det bli svårt att hitta en. Om det finns. Citera
Recommended Posts