evert cmc1622 June 4, 2008 Report June 4, 2008 Nu är allting klart med köpet av California Special Mussen .lägger ut lite bilder på bilen som min vän Gregg Adler från Californien har tagit.Bilen står på Titan Shipping nu och väntar på att bli skeppad till Sverige.Verkar till att bli en fin Mustang som kommer till Tomelilla i slutet av juli.Dom hade en 2007:a Roush 427R Super Charge Coupe verkar till att vara entrevlig Mustang . Evert cmc 1622 Citera
Gäst June 5, 2008 Report June 5, 2008 och - vad har detta med rubriken Teknik att göra?En Musse är ett under av Teknik tycker nog en del.... Citera
pineman June 5, 2008 Report June 5, 2008 och - vad har detta med rubriken Teknik att göra?Jag förstår ditt inlägg moderato, men det var ditt andra inlägg också..... Citera
Gäst June 5, 2008 Report June 5, 2008 Nu är allting klart med köpet av California Special Mussen .lägger ut lite bilder på bilen som min vän Gregg Adler från Californien har tagit.Bilen står på Titan Shipping nu och väntar på att bli skeppad till Sverige.Verkar till att bli en fin Mustang som kommer till Tomelilla i slutet av juli.Dom hade en 2007:a Roush 427R Super Charge Coupe verkar till att vara entrevlig Mustang . Evert cmc 1622Ska ni ha 2 Mussar Det det jag alltid sagt - världen är inte rättvis :( Citera
Alabama Grill June 5, 2008 Report June 5, 2008 och - vad har detta med rubriken Teknik att göra?Gå och lägg dig fjant! Citera
pineman June 6, 2008 Report June 6, 2008 Jag hade två mussar en gång, sålde ju min 65 cab året efter jag fått min 05:a, en beslut taget pga att jag bara hade enbils garage.....Idag så ångrar jag mig, men det är väl bara att börja leta isf o köpa igen..... Citera
Recommended Posts