TheGreenOne June 12, 2008 Report June 12, 2008 Tjena, Tänkte höra med er som täcker över bilen på kvällar/vintertid eller närsom, först, var kan man köpa såna, grufman kanske har? och sen undrar jag om hur bra är dom egentligen, gissar på att man spänner fast dom, för jag kommer nämligen ha min parkerad på taket på kommunens garage, så den får stå hyfsat ifred men är lite rädd för fågelskit så tänkte dra över något på kvällarna. Så bara undrar vad era erfarenheter av såna är.Om allting går som det ska så ska bilen komma mitten av juli ( ) Citera
evert cmc1622 June 13, 2008 Report June 13, 2008 Jag köpte mitt överdrag på Mustang parts i Höllviken.Riktigt bra kvalite.Dom har en egen hemsida kontakta dom om du vill. Citera
*Micke* June 13, 2008 Report June 13, 2008 Micro har fler olika modeller och storlekar, kostar ca 400krOm du inte ska ha ett med Mustang logga då .// Micke. Citera
grufman June 13, 2008 Report June 13, 2008 Ford har ett originalskydd, flerlagers som andas = inget silvertält alltså. Dock betydligt dyrare, runt 5 lax Citera
bjope45 June 13, 2008 Report June 13, 2008 Ja eller för de riktigt seriösa..... http://www.airflow-uk.com/index.htm//Björn Citera
magnus eriksson June 13, 2008 Report June 13, 2008 Ford har ett originalskydd, flerlagers som andas = inget silvertält alltså. Dock betydligt dyrare, runt 5 laxOch så här ser det ut. Använder det under vinterförvaring och långresor.MVH/Magnus Citera
pineman June 13, 2008 Report June 13, 2008 Ford har ett originalskydd, flerlagers som andas = inget silvertält alltså. Dock betydligt dyrare, runt 5 laxOch så här ser det ut. Använder det under vinterförvaring och långresor.MVH/MagnusJag har ett i princip likadant och är skitnöjd. Köpte det från Andrew i klubben, lite billigare än 5000:- men ack så bra... Citera
Recommended Posts