Lassemålare CMC 2071 June 14, 2008 Report June 14, 2008 Strängnäs i Morgon så packar förarsidans fönsterhiss ihop kl 22:30Vetefan om man vill åka 20 mil med rutan nere eller om man skata några groggar och bli full istället. Några tips MVH Lasse Citera
Lassemålare CMC 2071 June 14, 2008 Author Report June 14, 2008 Det blev några GRROGGAR HICCKK M?V(H La"ss¤e Citera
Lassemålare CMC 2071 June 15, 2008 Author Report June 15, 2008 Ja vad ska man säga som sagt igår kväll 22:30 slutade rutan attfungera, jag rev hela dörren men TJI. Nu gick jag ner och skulle se om jag kunde laga skiten, döm om minförvåning när den bara fungerade klockrent körde den upp och nersäkert 100 gånger inga problem Jag tror inte Sally ville att jag skulle åka till Strängnäs idagHoppas ni som var där hade trevligt solen sken ju i alla fall MVH Lasse Citera
Gäst June 15, 2008 Report June 15, 2008 Ja vad ska man säga som sagt igår kväll 22:30 slutade rutan attfungera, jag rev hela dörren men TJI. Nu gick jag ner och skulle se om jag kunde laga skiten, döm om minförvåning när den bara fungerade klockrent körde den upp och nersäkert 100 gånger inga problem Jag tror inte Sally ville att jag skulle åka till Strängnäs idagMVH Lasse UJUJUJ - hur många groggar blev det Verkar vara kontaktproblem.... ja i dörren alltså Annars gör de här hästarna lite som de vill - ena dagen är det hur bra som helst - å nästa, ja då knakar, knäpper, viner och allehanda ljud uppstår.... Har lärt mig leva med det.... Citera
Lassemålare CMC 2071 June 15, 2008 Author Report June 15, 2008 Många blev det, tillräkligt för att ha ont i huvudet idag. Men solen sken ju så hade man chansat och åkt ändå så hade (om det inte hade varit för groggarna) kanske allt funkat bra, eller inte. MVH Lasse Citera
Recommended Posts