RoushJanne cmc457 June 16, 2008 Report June 16, 2008 Denna helg i Götet gick i motorernas tecken !Lördag- STCC i frihamnen : Där fanns i alla fall några V8:or i Camaro cup. Missade dock finalen , lillpojken ville åka hem till Mussen !Söndag- Monsterjam på Ullevi : MYCKET motorvrål och en vrålande kommentator från amerika. Lillpojken satt kvar till slutet.Söndag kväll hemma - Man kan ensam smita in i garaget och vila ögonen på en riktig BIL , den svarta pärlan - en MUSSE ! Citera
Leffe N cmc712 June 16, 2008 Report June 16, 2008 Jag var oxå på både STCC och Monsterjam... STCC var en höjdare tycker jag, man fick ju inte alls det intrycket av "reklamjippo" som jag trodde det skulle bli. Dethär var som vilken STCC-tävling som helst fast med bra mycke tuffare bana! Monstejam börjar kännas ganska uttjatat, ingen större skillnad från år till år men vi gick dit för att den ynste passageraren i bilen skulle få nåt kul att titta på oxå... Citera
RoushJanne cmc457 June 19, 2008 Author Report June 19, 2008 Du är ju grym på att hitta i computervärlden...........Dom som parkerade sig uppe på Götaälvbron såg nog bättre än vad jag gjorde. Citera
Recommended Posts