Stefan January 5, 2004 Report January 5, 2004 Har precis fått hem mina efterlängtade lister som jag beställt.Dom breda listerna i grillen, en på vänster och en på högersidan C9ZZ-8243-A är inte likadana som på min Fastback.Dom nya är gråa och matta. Mina gamla är blanka Är det skillnad på Mach1 och Fastback???På träffarna i somras så såg jag ingen som hade blankpolerade som på min...Någon som vet bättre än jag? (förmodlingen många)... Citera
cmc 49 January 5, 2004 Report January 5, 2004 de skall vara matta med siver färg, de som är blanka har man polerat bort färgen på-Har precis fått hem mina efterlängtade lister som jag beställt.Dom breda listerna i grillen, en på vänster och en på högersidan C9ZZ-8243-A är inte likadana som på min Fastback.Dom nya är gråa och matta. Mina gamla är blanka Är det skillnad på Mach1 och Fastback???På träffarna i somras så såg jag ingen som hade blankpolerade som på min...Någon som vet bättre än jag? (förmodlingen många)... Citera
Rickard January 6, 2004 Report January 6, 2004 "de skall vara matta med siver färg, de som är blanka har man polerat bort färgen på- "Stämmer verkligen det???Har sett fabriksbilder där bilar har blanka lister, är det inte så att det finns två varianter?Mina lister är blanka.MvhRickard Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 6, 2004 Report January 6, 2004 Hej.Fältet innanför upphöjningen skall vara silverlackerat.Många polerar bort färgen för att dom inte vet vilkenfärg som skall användas eller så gör man det för attdet blir snyggare? Färgen som man kan använda till att återställa till rättutsende är vanlig grå silver som används till att lackerafälgar blir exakt som original. Oftast så använder dom som gör böcker bilar som ärmycket fint renoverade men det kan förekomma fel-aktiga delar eller utsende på delar som bara kalender-bitare ser. :wink: Citera
Recommended Posts