Jump to content

Bilsport action meet.


ras

Recommended Posts

Bahh. Fredag, lördag på Mantorp. Helstrulig helg. Tokförsenat på fredagen och ösregn på lördagen.

Fick köra 1 enda repa med min -05 Mustang GT (efter 5 timmar väntan).

Körde 13.88 sec med 165 kph i slutfart. Hade varit jädrans kul å prova mer eftersom det var första gången jag provade mina MT ET Street radial däck. Sjukt bra bett i dessa däck, dock blekade jag ur lite på slutet eftersom det kändes lite vingligt. Kommer inte att hända igen!

Kör manuellt, med 4.10 i bakaxeln och tune från Ford racing.

Det körs Mälardalen open på Kjula den 23-24 Augusti, med Test´n tune. Ska försöka ta mig dit om jag har en chans.

Skulle gärna se fler Mustanger på dessa evenemang istället för alla Pokemonracers med tryck å pysteknik.

Ta chansen å prova, det är skitkul!

Link to comment
Share on other sites

Bahh. Fredag, lördag på Mantorp. Helstrulig helg. Tokförsenat på fredagen och ösregn på lördagen.

Fick köra 1 enda repa med min -05 Mustang GT (efter 5 timmar väntan).

Körde 13.88 sec med 165 kph i slutfart. Hade varit jädrans kul å prova mer eftersom det var första gången jag provade mina MT ET Street radial däck. Sjukt bra bett i dessa däck, dock blekade jag ur lite på slutet eftersom det kändes lite vingligt. Kommer inte att hända igen!

Kör manuellt, med 4.10 i bakaxeln och tune från Ford racing.

Det körs Mälardalen open på Kjula den 23-24 Augusti, med Test´n tune. Ska försöka ta mig dit om jag har en chans.

Skulle gärna se fler Mustanger på dessa evenemang istället för alla Pokemonracers med tryck å pysteknik.

Ta chansen å prova, det är skitkul!

Klockrent ! Jag åker dit om vädret tillåter ! Hade åxå funderingar på:

http://www.402m.se/main/index.php?val=20 men vi får se !

Har du sett något progam för Mälardalen open ?

Link to comment
Share on other sites

Nej har inte sett något program för MO Kjula 23-24 Augusti, mer än den info som finns på www.rodnkustom.se och det är inte mycket.

Eskilstuna ligger annars nära och bra.

Trist att behöva leta som en tok på nätet bara för att hitta någonstans att köra.

Vore som sagt kul att även se andra, också nyare ponycars testa!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...