Jump to content

Recommended Posts

Hej alla tänkte bara säga att nu har jag äntligen köpte en musse, det blev en screaming yellow GT-05. Måste säga att jag har haft mycket hjälp genom detta forumet så tack till alla som postat här. Vill ha på svarta stripes på den åxå så blire najs :-- . Slänger med några bilder åxå men putsen är väll inte den bästa för vädret har juh inte varit det bästa den senaste veckan :evil: .

Välkommen och grattis till valet av en jättesnygg bil

mvh/frasse

Edit: Märkte alla nu att jag inte kommenterade det utmärkta färgvalet :--

Ser fin ut, välkommen!

Tack för de :-- verkar inte vara några som helst problem med att tanka den heller :--

Hoppas Du har tillfälle att komma och visa upp den nu på Söndag (17 Aug.) på Grännaträffen (Se Vätterbygdens/Skaraborgs träffkalender)

mvh/frasse

Tyvärr frasse.. jag jobbar på söndag..men åker nog till lidköping i morgon på Hjulafton :--

Hallå Snygg "Musse"!! Måste vara skönt att få köra V8:a !! Har tyvärr ingen för tillfället min Saleen står i Californien.Ska bli kul att få hem den. Man blir ung på nytt när man sätter sig bakom ratten och får höra på V8.an!!

Lycka till med bilen!!

• 2 weeks later...

Wohoo!! tjena..tack för alla justa komentarer..håller på å kolla in stripes just nu. Fn såg en sån grymt snygg stripening på en länk här men den är borttagen nu. Jag sparade bilden på min dator..hehe..kan man lägga in den i denna länken utan att det är någon som blir putt??..tänkte bara kolla om det är någon som kan rekomendera vart man kan få den stripeningen gjord :--:--

//M.V.H