Daniel Strand August 21, 2008 Report August 21, 2008 Hur lyfter man smidigast mussen med domkraften, och vart sätter man pallbockarna? Har hört någon stans att man inte ska lyfta den mitt under bakaxeln. stämmer detta? Citera
*Micke* August 21, 2008 Report August 21, 2008 Smidigast helt klart är att lyfta mitt på bakaxeln (om man inte har en billyft då) om det är bak man ska lyfta.Sen om det är bra eller inte vet jag inte jag brukar då göra det.Jag brukar ställa pallbockarna på varsin sida på bakaxeln.På min musse sitter det subframe connectors som är kanon att lyfta alt sätta pallbockar under .// Micke. Citera
Corvette August 21, 2008 Report August 21, 2008 jag rekommenderar att inte lyfta på klumpen iaf Citera
grufman August 22, 2008 Report August 22, 2008 jag rekommenderar att inte lyfta på klumpen iafrisken finns att man fläker upp kåpan. dessutom är inte bakaxeln byggd för att ta belastningar där, även om det normalt sett går utmärkt.det finns lyftpunkter i sparklådorna. där lyfter man perfekt. Citera
Recommended Posts