Tobias CMC1505 Posted August 21, 2008 Report Posted August 21, 2008 Tänkte dra en redig chansning och fråga om någon har en garageplats ledig i Sumpan mellan Måndagkväll ( 25/8 ) till Torsdagmorgon.Tar Mussen ner till jobbet på Måndagen för att sen fortsätta på Torsdagmorgon till Malmö och hälsa på min far !(Självklart måste jag komma åt bilen på Onsdag för att åka till Vegabaren också. )Garageplats har jag, men då blir det Vega, Lissma eller Sollentuna. Vilket är lite förlångt borta när jag ska ha den på torsdagmorgon.Vägrar låta den stå ute på nätterna, alldeles förmycket klåfingrigt folk i storstaden.Men som sagt, en redig chansning. Hoppas någon orkar stå ut med gula faran i några dagar. Godkväll !Ps. Om inte annat kan ni få en peng för besväret om det ska vara så ! Quote
Fröberg Posted August 22, 2008 Report Posted August 22, 2008 Jag arbetar i Sumpan, kan se om jag kan trolla fram något. Men det är nog ganska svårt. Finns inte allt för många garage här. Hör av mig om jag hittar något.Då kanske man kan tigga lift från Sumpan till Vegabaren och tillbaks på onsdag Så slipper jag åka rostig Fiesta Quote
Recommended Posts