Daniel Linde August 24, 2008 Report August 24, 2008 Hej,Suttit i x antal timmar nu och försökt hitta information om vad som skiljer de olika orginal larmen åt. Samt hur man ställer in de "aktiva larmet".Har funnit nada. Såg vissa bilar på usa forumen som hade en liten box där man kunde ändra sensitivity och tryck in nån setup knapp. Men jag får för mig att det inte är orginal.Jag har fått för mig att jag har Active alarmet på min.Har dock inte lagt märke till nån separat siren som det ska vara som jag förstått om jag läst rätt. Men jag vet att min larmar om man försöker byta hjul med larmet på. Anti-Towing vilket ska vara i Active paketet.Tycker även det ser ut som det sitter två sensorer i "map domen".Kan nån reda ut, förklara.Och hur ställer man in larmet/om det går.//Danne Citera
grufman August 24, 2008 Report August 24, 2008 tja. originallarmet går inte att justera. Om du har en sådan box så är det eftermarknad 100%. Citera
Recommended Posts