NiklasA September 4, 2008 Report September 4, 2008 Hallå!jag har en nyhemtagen -65 cab med en 289. den går normalt riktigt bra men när jag ibland trampar gasen i botten så börjar den att "typ" bluddra, det går knappt framåt och den lite ojämt efter det? Någon som har råkat ut för samma problem? sen funkar den efter en stund igen./Niklas Citera
Tobias CMC1505 September 4, 2008 Report September 4, 2008 Jag har samma problem, men jag vet vad det är iaf.Köpte en distans som sitter mellan förgasare och insug. Av någon anledning köpte jag 1" vilket var LITE brutalt för min motor. Får den rätt soppamängd?Står tändningen rätt?Dåliga tändstift?Mycket frågor blire ibland du. Citera
NiklasA September 4, 2008 Author Report September 4, 2008 eftersom jag är nyfrälst musse ägare och inte bilmeck så har jag dålig koll på hur man kollar allt, svärfar är meck så jag får ta lite hjälp. har du förslag på var man ska börja?tacksam... Citera
Janne Holm CMC1740 September 4, 2008 Report September 4, 2008 Tråkigt med fel som kommer och går är lite svårlösta av förklariga skäl.men ett tips kolla i fördelaren så inte vaceumets stag i fördelaren hänger sig eller inte svarar lite 5-56 kanske hjälper Citera
Recommended Posts