September 19, 200816 yr comment_61328 Hej!Tittade under bilen och lade märke till att slutdämparna bara är klämda fast på rören. Är det lagligt att ta av dem och köra raka rör?Mvh OlaHåller med dig Ola, varför lägga massa pengar på ljuddämpare, kapa en av bit av stuprännan, två rejäla slangklämmor.. och vips, du har världens V8 sound... // Håkan[/quote:1ssjzk1l]Eller varför inte dra ut det i sidan?Det gjorde jag vilket sound
September 20, 200816 yr Author comment_61375 bege, har du "raka" rör ut där på sidan? Ser riktigt coolt ut! Tror jag måste ha nån form av dämpare ändå. Det låter sjuuukt mycket annars.
September 20, 200816 yr comment_61381 bege, har du "raka" rör ut där på sidan? Ser riktigt coolt ut! Tror jag måste ha nån form av dämpare ändå. Det låter sjuuukt mycket annars.Det sitter 2 st små dämpare innan slutrören men det låter
September 24, 200816 yr Author comment_61652 Bege, ser snyggt ut!Fick tips om Borla helsystem, någon som har detta?