bege September 19, 2008 Report September 19, 2008 Hej!Tittade under bilen och lade märke till att slutdämparna bara är klämda fast på rören. Är det lagligt att ta av dem och köra raka rör?Mvh OlaHåller med dig Ola, varför lägga massa pengar på ljuddämpare, kapa en av bit av stuprännan, två rejäla slangklämmor.. och vips, du har världens V8 sound... // Håkan[/quote:1ssjzk1l]Eller varför inte dra ut det i sidan?Det gjorde jag vilket sound Citera
Ola.L September 20, 2008 Author Report September 20, 2008 bege, har du "raka" rör ut där på sidan? Ser riktigt coolt ut! Tror jag måste ha nån form av dämpare ändå. Det låter sjuuukt mycket annars. Citera
bege September 20, 2008 Report September 20, 2008 bege, har du "raka" rör ut där på sidan? Ser riktigt coolt ut! Tror jag måste ha nån form av dämpare ändå. Det låter sjuuukt mycket annars.Det sitter 2 st små dämpare innan slutrören men det låter Citera
Ola.L September 24, 2008 Author Report September 24, 2008 Bege, ser snyggt ut!Fick tips om Borla helsystem, någon som har detta? Citera
Recommended Posts