jockepocke2 September 16, 2008 Report Share September 16, 2008 Naturligtvis så har jag upptäckt att min mustang har en krockskada hö fram. Bilen går ju bra för övrigt och det är inte något fel på väghållning eller styrning, men förbannat irriterande!!Är det någon som varit med om detta, åtgärd pris etc skulle vara tacksamt. JA jag vet. så går det när man köper på blocket, men men nu sitter man ju i den sits man satt sig i och bilen vill jag inte göra mig av med så Plåtslagare se hit... Hilfe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mill September 17, 2008 Report Share September 17, 2008 Bara lite nyfiken, gjorde du en carfax på bilen innan du köpte den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
jockepocke2 September 17, 2008 Author Report Share September 17, 2008 ja det har gjorts men inget dök upp. kan inte vara någon större krock som skett, men ett stag är snett och "behövs" rätas till. Men va f:n vet jag, känner mig lite snuvad på oskulden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mill September 17, 2008 Report Share September 17, 2008 trist Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts