Micke Jarhl September 18, 2008 Report September 18, 2008 Min hjälp styrarm är slut ska få hem en ny imorgon tänkte bara fråga om det är något speciellt att tänka vid bytet? Framvagns inställning blir det efteråt men det ser ganska enkelt ut att byta eller? Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 19, 2008 Report September 19, 2008 Hej.Det skall inte vara några problem att byta hjälpstyrarm,se bara till att du får dit den nya rätt. Framvagnsinställning är bra att göra efter alla typer av ingrepp och reparationer på framvagn, men det är inteett måste för att du byter hjälpstyrarm. Citera
Micke Jarhl September 19, 2008 Author Report September 19, 2008 bilen känns redan stabilare men jag väntar på en 4 hjulsinställning på tis morgon sen är det bara å åk Citera
Tobias CMC1505 September 19, 2008 Report September 19, 2008 Komiskt att det första jag ville göra med min bil var att fixa chassit och väghållningen.. men det har slutat med allt utom det. Kul att det blev bättre! Bara att se fram emot när jag själv står där.Gå och lägg dig nu. Citera
Micke Jarhl September 20, 2008 Author Report September 20, 2008 är på väg ska jobba i morgon så det är hög tid .. natti Citera
Micke Jarhl September 23, 2008 Author Report September 23, 2008 Då var hjul inställningen gjord.. bilen hade positiv camber negativ caster från början detta ändrades till tvärtom så bilen fick lite negativ camber och lite positiv caster.Bilen blev väldigt lugn och följsam nästan som en modern bil riktigt behaglig nu Citera
NiklasA September 24, 2008 Report September 24, 2008 Vart hittade du den och hur mycket fick du ge. jag har precis fått min bytt som jag köpte på Hansen./Niklas Citera
Micke Jarhl September 24, 2008 Author Report September 24, 2008 Vart hittade du den och hur mycket fick du ge. jag har precis fått min bytt som jag köpte på Hansen./Niklasbeställde min på AD center tror dom tar sina delar åxo från Hansen racing dock inte helt säker tror jag betalade runt 500kr+moms för armen Citera
Recommended Posts