Fröberg September 22, 2008 Report September 22, 2008 Någon som vet vart man kan få tag på bilmattor med en dödskalle på? VilHelst samma dödskalle om i filmen The Punisher:http://www.imdb.com/media/rm319068160/tt0330793Vore fräckt att ha i Mustangen Helst från Sverige... Citera
Tobias CMC1505 September 22, 2008 Report September 22, 2008 Nörd. Nej men det hade varit riktigt fränt faktiskt.. själv tänkte jag låta polaren som är motivlackerare gå lös på min huv. Men vad det blir tänker jag då inte avslöja. Just det ja, back on track. Det finns firmor som kan sy in vilket mönster du än vill ha. Vanliga sybutiker brukar kunna göra det på tyg.. men ring och hör med en sån, dom vet säkerligen! Citera
Fröberg September 22, 2008 Author Report September 22, 2008 Nörd. Nej men det hade varit riktigt fränt faktiskt.. själv tänkte jag låta polaren som är motivlackerare gå lös på min huv. Men vad det blir tänker jag då inte avslöja. Just det ja, back on track. Det finns firmor som kan sy in vilket mönster du än vill ha. Vanliga sybutiker brukar kunna göra det på tyg.. men ring och hör med en sån, dom vet säkerligen!Dödskallar skulle bli brutalt coolt i bilen.Ska ringa runt och kolla lite Citera
Fröberg September 26, 2008 Author Report September 26, 2008 Appropå Punisher... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ Inte sno min dödskalle Fan skulle se så jäkla brutalt ut på min svarta bil Men det var jäkligt snyggt på dein gula också! Citera
Recommended Posts