axelg89 September 29, 2008 Report September 29, 2008 Denna helg körde jag minibuss fram och tillbaka (lördag eftermiddag/kväll - söndag kl12-1) till en fest på dalarö. Förvånades av hur många skönheter som rullar där på vägarna, såg något som till utsidan liknade en GT500 utanför slottet, mötte två st mustang GT på nynäsvägen och en mustang med 6ans grill på strandvägen. På hemvägen låg jag även bredvid/bakom en svart mustang med guldränder (67 eller 68a), hade nog hijackers samt röda slutrör. Låg nära honom från slussen till grand hotell där han svängde av, någon här? Riktigt roligt att se mustangens spridning i staden, finns många fina bilar att vila ögonen på! Någon av er kanske såg oss också, vi var väl inte direkt osynliga med våran målning och våra stereos (1 gigantisk bergsprängare + en bra bilstereo som jobbade samtidigt) Citera
Janne Holm CMC1740 September 29, 2008 Report September 29, 2008 Du tänkte kanske så här ska man ändå vara "fyllechaffis så ska det vara kul på vägen" Citera
axelg89 September 29, 2008 Author Report September 29, 2008 Jo visst! när de andra har årets förkrök får man roa sig på annat vis, visst är målningen fin... kan tillägga att dom där bussarna faktiskt är bakhjulsdrivna, har diffbroms som funkar på grus och är väldigt läskiga när de understyr :D visst roar man sig! Citera
Janne Holm CMC1740 September 29, 2008 Report September 29, 2008 helt rätt bilkörning och alkohol har aldrig hört ihop"Fyllechaffis" = spiknykter person som kör på fyllesvin Citera
Chili September 29, 2008 Report September 29, 2008 Om det var den här du såg så kanske han fortsatte höst cruisingen på egen hand (jag gjorde det själv i varje fall då vädret var helt ok och jag inte ville parkera in Mustangen i garaget igen) Citera
axelg89 September 29, 2008 Author Report September 29, 2008 nej, det var en 67 eller 68 med röda slutdämpare, höjd bak och något liknande weld wheels / centerline helgjutet... smala framdäck, bredare bakdäck och knallröda slutdämpare... inte heller något GTmen dendär var jäkligt snygg! Citera
Recommended Posts