Chili October 9, 2008 Report October 9, 2008 Fick en 6 månaders "prova på" försäkring när jag köpte bilen, helförsäkrat med alla tillägg, kostar mindre än garageförsäkringen så den får stå påställd i garaget i vinter Citera
frasse October 9, 2008 Report October 9, 2008 Nej, dels ställer jag inte av Mussen (kan ju bli finväder även under vintern) dels måste jag ju ha den till Eskilstuna den 19:e Premiären för cabbesäsongen 2008 var den 14:e Februari mvh/frasse Citera
Gäst October 9, 2008 Report October 9, 2008 Just så, kommer köra även vintertid då det är torr vägbana dock kommer den stå i garage en bit hemmifrån under vinterhalvåret eftersom jag har fullt i mitt garage. Måste bygga ut.. Citera
Bergh October 9, 2008 Report October 9, 2008 Nej nej! Fick äntligen mussen reggad å klar i måndags. Än finns det hopp om sol Citera
bege October 9, 2008 Report October 9, 2008 Här ställs inga bilar av inte det kan bli sol även i dom mörka vintermånaderna då gäller det att passa på .Hoppas även på fint väder i nov-dec när den nya (gamla) kommer hem. Citera
Recommended Posts