mrmix October 23, 2008 Report October 23, 2008 å de blev blankt papper............till min förvåning faktiskt, för förra ägaren har kopplat spoilerljusen som positionsljus och det godkände dom??????? (jag började givetvis inte att ifrågasätta det) men är de verkligen så lr hade jag en jäkla tur?? **dock va han inte så imponerad av att ja ska stoppa kompressor i den hehe ** Citera
mrv8 October 26, 2008 Report October 26, 2008 Är det en flyttgodsare?Min fråga dom föra året var är kompressorn då? och blinka lite.När jag sa ja visst ja man får ju ha sån i en flyttgodsare så sa han 160kw i pappren nja hmm nja jo det går nog bra och stängde huven med ett stor leende.Ja det där med dimljusen som positonslycktor var en ny grej, imponerad av att det vart godtkänt ifall den nu inte är en flyttgodsare då förstår jag mer att det gick igenom.Men det är ju verkligen olika beroende på hur trevliga dom som besiktigar är, i år häll jag på att slipa broms test om jag inte själv sagt att det gick bra, han ville inte köra in den i broms testaren eftersom den är så extremt låg under ligger på hasplåtarna när man kör in dne i broms testaren, så får baka ut och sen baka in bakdelen i testaren för kommer inte över den. Kan tillägga att vägbullorna inte är mina vänner ute på vägarna, har fått backa och flytta på hela köer bakom mig några gånger när man kört på okända ställen och missat lite att det är hinnder bannor på dom vägarna.Lycka till med bygg planerna.MvhMrV8 Citera
mrmix October 26, 2008 Author Report October 26, 2008 inge flyttgods här inte, så ja vettefan hur de kan komma sig att de gick igenom, men va fan ja klagar inte Citera
elboy cmc 388 October 27, 2008 Report October 27, 2008 Har så i minna dimljus även vid reg bes och gick hur bra som helst. Citera
matsadona October 27, 2008 Report October 27, 2008 Faktum är att även min är godkänd med dimljusen som positions/parkeringsljus. Förra ägaren lyckades tjata till sig att de hade att välja på orange ljus eller dimljus. De valde det minst dåliga alternativet. Synnerligen märkligt. Har haft diverse diskussioner med polisen om detta efteråt.Men sedan någon sommar tillbaka kör jag med blinkerslyktorna på halvfart, som det är original. Vid besiktning kopplar jag om till vita lysdioder (snodde den idén rakt av från någon annan jag såg hade gjort så). Citera
429SCJ-R November 2, 2008 Report November 2, 2008 Jag reggade min med positionsljus i dimstrålkastarna, detta går bra om bilen inte är extremt låg, dom ligger nästan i laglig nivå som jag tror är 35cm ifrån backen. Citera
Recommended Posts